7 iunie 2012

Scandal de Booveni : Cartu despre Mititelu : Ii miroase gura a usturoi,inteligenta de Booveni! Mititelu : Cartu miroase a zeama de varza,are dantura de faianta cu miros de clor =)))


By on 6/07/2012 01:16:00 p.m.

Sorin Cartu pe vremea cand era spargator de banci in Elvetia !


Dupa disparitia Universitatii Craiova ,Adrian Mititelu a dus diverse razboaie cu oamenii din Craiova, de la primarul Solomon pana la fostele glorii care ii "vor capul" ,Cartu sau Camataru.
Ultimul scandal a izbucnit ieri cand Cartu sustine ca garzile de corp ale patronului nascut in Booveni au vrut sa ii aplice o corectie fostului atacant al Craiovei.


"Am fost agresat de bodyguarzi, asa cum au agresat Mititelu si ai lui pana acum imaginea Craiovei! Nu m-au lovit, dar am fost împins, asa, la intimidare. Ce sa-i ceri lui Mititelu? La gradul lui de inteligenta de Booveni, el nu întelege ca strada nu e stadion. Ce civilizatie sa ceri de la cineva din Booveni? Organele de ordine vor analiza aces episod", a spus Cartu

In replica Mititelu a spus despre cartu ca ii miroase a varza si are o dantura de faianta cu miros de clor : 

Adrian Mititelu pe vremea cand era mare crai in Booveni!

"Ba, Cartule, pun eu mana pe tine! Fara bodyguarzi, fara nimic! Abia-l astept pe jegosul asta, pe acest blatist! Se uita la nevestele altora! Astia sunt fotbalistii din Craiova Maxima? Cartu i-a distrus familia lui Crisan, l-a bagat in pamant! S-a bucurat de raul Universitatii Craiova! Este o javra! Imi vine sa mor cand vad ca un asemenea individ pozeaza in victima. L-a gonit pe Oblemenco din Craiova! Acest bolnav, acest paranoic ne-a facut de ras, s-a dat cu cpaul de banca!", a spus Mititelu la gsptv.


"Nu i-am facut nimic! Mi-e necaz ca m-am abtinut, eu sunt victima! Imi vine sa mor, sa intru in pamant! Abia astept sa ma intalnesc fata in fata cu el! Gura lui de faianta mirosea a zeama de varza!", a mai spus Mititelu.

0 japkomentarii:

Trimiteți un comentariu

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com