4 februarie 2012

Ziarul Sportul anii 70! imagini inedite !


By on 2/04/2012 05:12:00 p.m.






ziarul sportul anii 70. arhiva personala :) ! more to come!

1 japkomentarii:

  1. Din pacate sunt doar fotografii partiale ale primelor pagini. Era mai interesant daca puteati scana si posta tot ziarul aici. Eu am un blog cu profil sportiv pe care am postat publicatii sportive scanate care se pot citi, reviste, almanahuri, mai ales carti despre jocurile olimpice sub toate aspectele. Am reviste Sportul ilustrat pe care le voi posta pe blog. Ziare Sportul inca nu am niciunul si as fi dorit sa vad un ziar complet scanat aici, mai ales cele cu C.M. de fotbal din 1970 si cu UTA campioana din 1970.

    RăspundețiȘtergere

A T E N T I E ! ! !

Toate drepturile asupra site-ului www.te-japka.blogspot.com aparţin lui te-japka.blogspot.com. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.te-japka.blogspot.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al te-japka.blogspot.com. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la tejapka@gmail.com